Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 Аналіз готовності споживачів до сплати цінової надбавки за екологічність товарів різного типу Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Алексеєнко, О.Д. Article -630015828 -1403930034
2009 Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Зубенко, М.Г. Article 193240905 -1850221735
2007 Аналіз тенденцій розвитку ринку екологічних товарів у м. Сумах (на прикладі ринку дитячого мила) Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Алексеєнко, О.Д. Article 819354865 704597529
2007 Теоретико-методичні основи визначення стратегічних напрямків формування мотивації інноваційної екоспрямованої діяльності Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 93299815 163586923
2009 Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article 1865237927 -1601337646
2004 Оцінка рівня екологічності товарів і мотивація його підвищення Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -2134217438 -1181247526
2009 Екологічна складова поведінки споживачів продукції компанії "Мері Кей": стан і можливості коригування Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Kryvenko, Larysa Volodymyrivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna Article 1333775013 224853457
2008 Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article 111826665 111553236
2007 Розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article 679502105 1663940092
2005 Особливості просування на ринку інноваційних продуктів Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article -746797821 -1430274481